درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»

  • کد خبر: ۴۰۴۲۱
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
در کتاب «شکست سریع یا پیروزی بزرگ، برنامه‌ای برای راه‌اندازی استارت‌آپ»، اثر «برنارد شرودر»، با فرایند‌های صحیح تولید ناب و روش‌های کسب درآمد با توجه به نیاز‌های بازار آشنا می‌شوید.
شهرآرانیوز - بیشتر افرادی که می‌خواهند در دنیای کارآفرینی و استارت‌آپی قدم بگذارند به دنبال نقشه راهی هستند که بتوانند بر اساس آن مسیر‌های شکل‌گیری یک استارت‌آپ را بگذرانند. در این مسیر ۲ راه وجود دارد: راهی که از کسب‌و‌کار‌های سنتی نشئت گرفته است و به ایجاد برنامه‌ریزی‌های دقیق و پلن‌های کسب‌و‌کار تکیه دارد و مسیر دوم که در کتاب به‌تفصیل معرفی می‌شود و هدف آن تسریع فرایند و پیشرفت با حداقل منابع است.
رویکرد سنتی برای کارآفرین بودن معمولا عبارت بوده است از پیدا کردن ایده و نوشتن طرح کسب‌وکار، چند ماه به دنبال سرمایه‌گذار گشتن و شروع به ساخت و فروش محصول. مشکل این رویکرد این است که بازار‌های امروزی خیلی سریع تغییر می‌کنند و این احتمال وجود دارد که طرح کسب‌وکار شما پیش از اینکه به پایان برسد قدیمی شود. قطعا شما نمی‌خواهید همه پولی که جذب کرده‌اید را برای تولید محصولی که مشتری ندارد هزینه کنید.
 
رویکرد بهتر این است که از روش «چهارچوب مدل ناب» استفاده کنید که بر بازخورد گرفتن از مشتری‌ها مبتنی است. این رویکرد می‌گوید اگر می‌خواهید یک محصول را بفروشید، کافی است آن را درست کنید. اگر می‌خواهید خدماتی را بفروشید، کافی است آن را ارائه کنید. اگر می‌خواهید یک شرکت تأسیس کنید، کافی است آن را تأسیس کنید. هیچ زمانی نبوده است که مثل امروز در زمان حال زندگی کنیم.
برنارد شرودر، نویسنده «شکست سریع یا پیروزی بزرگ»، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه سن‌دیگو است. او علاوه بر اینکه در دانشگاه سن‌دیگو کارآفرینی تدریس می‌کند، به عنوان مشاور و رهبر استراتژیک، با صد‌ها استارت‌آپ نیز همکاری می‌کند.
پیش از اینکه برنارد شرودر به دانشگاه بپیوندد، شریک ارشد انجمن بازاریابی CKS بود و در برندسازی و بازاریابی اولیه شرکت‌های یاهو، آمازون، کوربیس، ESPN، تراولاسیتی و دیگر شرکت‌ها بزرگ همکاری کرده است. او همچنین با اپل، نایکی، جنرال‌موتورز، آمریکن‌اکسپرس و دیگر شرکت‌های برتر دنیا کار کرده است. پس اگر قصد دارید استارت‌آپی برای خود راه بیندازید، خواندن این کتاب و استفاده از راهنمایی‌های فردی با این مقدار تجربه در حوزه‌های کارآفرینی، بسیار راهگشا خواهد بود.
 
معرفی کتاب «شکست سریع یا پیـروزی بزرگ»
 
شکست سریع یا پیروزی بزرگ

نویسنده: برنارد شرودر

انتشارات: کتابراه
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->